У НСЖУ засудили ідею телемосту NewsOne з “Росією 24”

92
  • 32
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    32
    Поделились

У НСЖУ засудили ідею телемосту NewsOne з "Росією 24"Національна спілка журналістів України (НСЖУ) засуджує можливе проведення телемосту українським телеканалом NewsOne та державним пропагандистським телеканалом “Россия24” країни-агресора.

“Наша позиція однозначна – «російські ЗМІ несуть пряму відповідальність за розпалювання ворожнечі та поширення інформаційної пропаганди, спрямованої на дестабілізацію ситуації в Україні» (цитата із заяви Правління НСЖУ, квітень 2018). Ми готові захищати широкі права українських журналістів та українських ЗМІ, водночас обурливою є пряма співпраця із російським пропагандистським телеканалом”, – повідомив у Facebook голова НСЖУ Сергій Томіленко.

Він закликав колектив телеканалу NewsOne дотримуватися чинного законодавства та норм медіарегулювання, які забороняють трансляцію в українському ефірі російських телеканалів.

“Власники та керівники медіа повинні враховувати, що свідома співпраця з державними російськими медіа може бути фактором, який спричинить протестні акції (та цілком реально – фізичну агресію)”, – зазначив він і закликав телеканал NewsOne якомога скоріше переглянути своє рішення щодо проведення телемосту з каналом Росія24.

Привет Путину от Грузии

Як повідомлялося, кремлівський пропагандист-українофоб Дмитро Кисельов у своїй програмі «Вести недели» анонсував, що 12 липня о 18:00 за московським часом (17:00 за Києвом) український телеканал NewsOne і російський «Россия 24» проведуть телеміст під назвою «Надо поговорить». Ведучими від NewsOne мають стати Василь Голованов та Олена Кирик, а з боку «Россия 24» – Марія Сіттель і Андрій Малахов. Орієнтована тривалість телемосту становитиме дві години.

За даними сайту «Ефірне телебачення і радіомовлення в Україні», кінцевим власником ТзОВ «Новини 24 години» (супутниково-кабельного телеканалу новин NewsOne), з жовтня 2018 року є поплічник кума Путіна Віктора Медведчука – народний депутат від «Опозиційного блоку» Тарас Козак, якому також належать канали «112 Україна» та ZIK.

Ряд українських політичних сил і українське суспільство розкритикували проведення телемосту, виступивши з відповідними заявами.


Загрузка…


ПОДЕЛИТЬСЯ

:
62 queries in 0,845 seconds.